kunst en cultuur

kunst en cultuur


Bij Buro Bannink zijn we gespecialiseerd in het totaal pakket. We hebben tal van expertise in voorstellingen en projecten. Met meerdere scholen ontwikkelde wij al expressiemodules op maat. Hierbij werken we altijd vanuit de ontwikkelingsfases van een kind. We ontwikkelen is samenspraak met de school een doorlopende leerlijn expressie met de vakken muziek, dans en drama. 

Voor de inhoudelijke ontwikkeling van de leerlijn werken onze consulenten nauw samen met de scholen en gaan we met elkaar een lang lopende intensieve samenwerking aan. Hierdoor kunnen we dit slecht bij enkele scholen uitvoeren, voor seizoen 2015-2016 hebben nog ruimte voor nieuwe samenwerkingen. 

De consulenten die namens Buro Bannink met uw school een doorlopende leerlijn ontwikkelen zijn onder andere ook betrokken bij de ontwikkeling van de doorlopende leerlijnen vanuit Cultuureducatie met Kwaliteit van o.a. MAAS Theater & Dans, RO Theater. 

Doordat het ontwikkelen en uitvoeren van een doorlopende lijn volledig afhangt van de wens van de school is het zeer lastig een prijs aan te geven. De gemiddelde kosten €60,00 per uur specifieke ontwikkeling en €50,00 per uur expressie les (indien er meerdere lessen op een dag gepland worden). 

 

Doel:

Door middel de ontwikkeling van een doorlopende leerlijn expressie zijn kinderen in staat tijdens hun basischool periode in enkele of meerdere expressie vakken een groei te maken in creeerend, receptief en reflectief vermogen. 

Tijdsinvestering:

afhankelijk van de vraag 

Organisatie/vorm:

het is mogelijk enkel de ontwikkeling van de projecten bij Buro Bannink neer te leggen. het is ook mogelijk de volledige uitvoering door middel van onze docenten te laten verlopen. 

[RESERVEER HIER]

<< terug naar het overzicht

  • Buro Bannink
  • Projecten
  • Discipline: dans, muziek, theater
  • Werkvorm: Actief, Reflectief
  • Competenties: Creërend vermogen, Receptief vermogen, Reflectief vermogen, Reflecteren op cultuur, Onderzoekend vermogen, Vermogen zich te presenteren, Vermogen tot zelfstandig werken, Vermogen tot samenwerken
  • Thema's: burgerschap, sociale en emotionele ontwikkeling, vieren en herdenken, hoogbegaafdheid, talentontwikkeling, meervoudige intelligentie, geschiedenis, wereldoriĆ«ntatie, natuur en milieu,
  • Niveau: groep 1, groep 2, groep 3, groep 4, groep 5, groep 6, groep 7, groep 8
  • gehele jaar
  • Locatie: op school
  • ntb
  • Kerndoelen
    Kerndoel 2: Spreken
    Kerndoel 8: Teksten produceren
    Kerndoel 12: Woordenschat
    Kerndoel 35: Redzaam gedrag
    Kerndoel 37: Waarden en normen
    Kerndoel 51: Historische bronnen
    Kerndoel 53: Personen en gebeurtenissen
    Kerndoel 54: Uitdrukken en communiceren
    Kerndoel 55: Reflecteren
afbeelding