kunst en cultuur

kunst en cultuur

FAQ – Veel gestelde vragen

Vraag: Ik ben op zoek naar een specifieke activiteit, bijvoorbeeld een muziekles, hoe vind ik deze het snelst?

Antwoord: U kunt zoeken op verschillende manieren. Zo kunt u gebruik maken van de filters. Op de startpagina kiest u eerst tussen het aanbod van Kunst en Cultuur en Natuur en Milieu. Daarna vindt u aan de linkerkant van de pagina de filters, waarmee u kunt selecteren voor wie u de activiteit zoekt (welke groep), wat voor activiteit u zoekt qua type en thema, en of u een activiteit zoekt van een specifieke aanbieder.
Ook kunt u activiteiten vinden door middel van de zoekbalk, waarmee u op trefwoorden kunt zoeken. Tot slot kunt u ook gebruik maken van het zoekscherm, waarbij u uw voorkeuren kunt aanklikken. Klik hier voor het zoekscherm van KCE en hier voor het zoekscherm van NME.

Vraag: Hoe schrijf ik mij in voor een activiteit?

Antwoord: Per aanbieder kan het verschillen hoe u zich kunt inschrijven voor een activiteit. Wanneer u een activiteit gevonden hebt die u wilt boeken, klikt u op de knop [RESERVEER HIER]. Hierna krijgt u één van de volgende opties te zien:
Inschrijven: u kunt u via de website intekenen. De aanbieder krijgt een mail met de contactgegevens van uw school en neemt contact op.
Boeken op periode/op datum/tijd: de aanbieder heeft vooraf een rooster met beschikbare lesdata of periodes aangemaakt. U kunt zich rechtstreeks intekenen op het gewenste tijdstip.
Contactgegevens: u kunt zich niet via de website inschrijven, maar krijgt een scherm te zien met de contactgegevens van de aanbieder. Hierbij kunt u zelf contact opnemen met de aanbieder en afspraken maken
Link naar (inschrijf)pagina van de aanbieder: u wordt doorverwezen naar de website van de aanbieder.

Vraag: Ik heb een activiteit gereserveerd, maar ik heb geen bevestiging gehad, wat nu?

Antwoord: Neem hiervoor altijd rechtstreeks contact op met de aanbieder van de activiteit. U vindt de contactgegevens van de aanbieders in ons overzicht of door in de catalogus naar de betreffende activiteit te zoeken en deze open te klikken.

Vraag: Ik wil een les annuleren of verzetten, hoe geef ik dit door?

Antwoord: Neem hiervoor altijd rechtstreeks contact op met de aanbieder van de activiteit. U vindt de contactgegevens van de aanbieders in ons overzicht of door in de catalogus naar de betreffende activiteit te zoeken en deze open te klikken.

Vraag: Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

Antwoord: Op deze pagina kunt u uw wachtwoord opvragen. Het wachtwoord voor de KCEgids en het wachtwoord voor de NMEgids zijn hetzelfde. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Stichting Mooi Werk via beelden@stichtingmooiwerk.nl.

Vraag: Waar kan ik onze schoolgegevens opvragen?

Antwoord: Op deze pagina kunt u inloggen en uw schoolgegevens opvragen.

Vraag: Waar kan ik mijn verzonden reserveringen inzien?

Antwoord: Log hier in en bekijk uw verzonden reserveringen bij aanbieders op het gebied van Kunst & Cultuur. Log hier in en bekijk uw reserveringen bij NME-aanbieders.

Vraag: Ik ben een aanbieder en zou mijn activiteiten graag op de website van Parels van Schiedam plaatsen, hoe gaat dat in zijn werking?

Antwoord: Klik hier voor een registratieformulier voor de Digitale KCEGids. U ontvangt – na controle – meer informatie en eventueel eigen inloggegevens. Let op: als uw organisatie reeds een gebruikersnaam heeft hoeft u zich niet opnieuw te registreren.
Voor meer informatie, neem contact op met Renske van Stichting Mooi werk via projecten@stichtingmooiwerk.nl als het gaat om activiteiten op het gebied van Kunst en Cultuur. Neem voor activiteiten op het gebied van NME contact op met beleidsmedewerker Annemarie van de Gemeente Schiedam via a.vd.veen@schiedam.nl.

Neem voor algemene vragen of opmerkingen contact op met:

Stichting Mooi Werk
Hoogstraat 97
3111 HC Schiedam
010-273 47 80
beelden@stichtingmooiwerk.nl